Voor wie

De zwemfitgroep, is een groep van 20 mensen, die elke dinsdag zwemt van 20.30-21.30 uur. De leeftijd varieert van 50-75 jaar, een mix van man/vrouw, waaronder 4 mannen. De groep wordt begeleidt onder supervisie van 2 enthousiaste trainers.

Deze weten door hun unieke/afwisselende opzet ons steeds weer te mobiliseren en te motiveren. Waar nodig wordt er nog individuele instructies/adviezen gegeven. Zo leren we iedere keer nog weer.

Naast het sportieve deel, komen we bij elkaar voor de gezelligheid. Sommige van ons zijn al ruim 30 jaar lid.Eenieder doet mee naar eigen kunnen. Maar het mag/moet gezegd; het is mooi om te zien dat de oudsten onder ons, nog zo vol inzet het uur vol maken. Bravo! Maar ook, mensen die na een onderbreking door bv een nieuwe heup, de draad z.s.m. weer proberen op te pakken.

Soms wordt er na het zwemmen wat nagedronken, b.v. met sinterklaas en in het nieuwe jaar. Om het zwemseizoen af te sluiten, houden we voor de zomervakantie een gezellige avond. Deze is altijd supergezellig en geslaagd. Ook is er een lief/leedpotje. Op die manier hebben we aandacht voor onze medezwemmers. Dit past ook bij onze betrokkenheid bij elkaar.Kortom; een sportieve, gezellige groep mensen, die elke week weer een nat pak wil halen.

Groetjes,

Astrid Everink