Contributie

De Contributie voor de GZV wordt jaarlijks vastgesteld in de algemene ledenvergadering.

De onderstaande contributiebedragen gelden vanaf 1-7-2017.

Jeugdzwemclub - junioren € 39,50  Per kwartaal
 Masters, Zwemfit en JZC-senioren € 43,50  Per kwartaal
 Selectie jonger dan 16 jaar € 67,70

Per kwartaal

Selectie 16 jaar en ouder  € 71,20

Per kwartaal

Startgeld wedstrijden selectie  € 2,60  Per wedstrijd
 Inschrijfgeld vereniging € 7,50  Éénmalig

Lijkt het je leuk om te zwemmen, meldt je dan nu aan. Klik hier voor het registratieformulier.

De reguliere kwartaal contributies worden via de automatische incasso geïnd op de 15e dag van de eerste maand van het betreffende kwartaal.

Selektie: Het startgeld voor de wedstrijden ad € 40  wordt aan het begin van het zwemseizoen 2017-2018 eenmalig via de automatische incasso afgeschreven.
Op de algemene ledenvergadering van 25 maart 2016 is besloten dat het startgeld ad. € 2.60 per wedstrijd, niet meer contant voor de betreffende wedstrijd moet worden betaald maar dat ingaande dit zwemseizoen het startgeld voor de te zwemmen wedstrijden in een keer via automatische incasso wordt geïnd. Het bedrag voor het zwemseizoen 2017-2018 is vastgesteld op 40 euro.
Er vindt geen restitutie van een gedeelte van dit bedrag plaats als het selektielid een aantal wedstrijden per jaar niet meezwemt