Opzegging

Het lidmaatschap kan alleen per kwartaal worden beëindigd.Dit kan uitsluitend via het contactformulier op de site of door een e-mail te sturen naar: info@groenlosezwemvereniging.nl. De opzegging is pas definitief wanneer u een bevestigingsmail van de ledenadministratie heeft ontvangen.

U mailt uw opzegging uiterlijk 1 maand voor het begin van het nieuwe kwartaal.De ontvangstdatum van de mail is bepalend voor de opzegging van het lidmaatschap.Bij niet tijdig opzeggen bent u contributie over het hele volgende kwartaal verschuldigd.

Voorbeeld:

Opzegging 28 februari. Dit is meer dan 1 maand voor begin nieuwe kwartaal. U betaald dus niet voor het tweede kwartaal. Het lidmaatschap is beëindigd per 31 maart. Opzegging ontvangen op 1 maart. Dit is minder dan 1 maand voor het begin van het nieuwe kwartaal. U betaald dan nog voor het tweede kwartaal. Het lidmaatschap is beëindigd per 30 juni.

De kwartalen zijn als volgt:

1e kwartaal:  1 januari t/m 31 maart

2e kwartaal:  1 april tot 30 juni.

3e kwartaal:  1 juli t/m 30 september.

4e kwartaal:  1 oktober t/m 31 december.

Om onze vereniging te verbeteren vragen wij u om uw reden van opzegging te vermelden in uw e-mail.